Jump to content

Les Bonnes Affaires(Ou Pas) Vintage


worms

Recommended Posts

Bon plan je pense, & elle est superbe.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Heuuuu, il est où le truc ??? Ca donne envie d'enchérir !!! Ne pas craquer, il y a forcément une magouille

Link to comment
Share on other sites

Je pense qu'il a mal catalogué les basses par erreur.

Du coup moins de gens verront les annonces & il se peut qu'elles partent à plus bas prix que la norme !

Link to comment
Share on other sites

dans la section bébé, c'est clair que ça magouille....

Je pense qu'il a mal catalogué les basses par erreur.

Du coup moins de gens verront les annonces & il se peut qu'elles partent à plus bas prix que la norme !

c'est du fake, lisez jusqu'au bout les annonces...faut contacter le mec avant d'enchérir, et il les laisse à 1500euros en achat immédiat...bref faut pas être né de la dernière pluie pour comprendre que c'est impossible. surtout le mec vends plein d'instruments de ce calibre, donc connait leur valeur et donc il y a un truc !

Link to comment
Share on other sites

J ai reçu ce mail, en effet ca ressemble à une arnaque :

Hi ,

First of all i would like to thank you for showing interest in my Sale .I want a fast sale , so the BUY IT NOW price for this item is EUR 1500 including shipping charges.This item will come with 14 Days Return Policy ( in case you are not satisfied %100 with the purchased item you will be able to return it back on my cost and get a full refund ).For a fair deal i want this transaction to be handled by eBay because they will offer protection to both of us and at the end of this transaction we will be able to exchange feedback.

If you do want the deal, just please email me your full name, full shipping address, eBay user ID and I will start the transaction through eBay. You will be after contacted by eBay with further instructions on how to safely complete this sale.

Thank you!

Link to comment
Share on other sites

A ce prix là, est-ce une bonne affaire ?

Link to comment
Share on other sites

A ce prix là, est-ce une bonne affaire ?

je me posais la questions de savoir si je devais la mettre ici ou ailleurs...

:mf_prop:

une PB blacktop édition à 400, je connaissais pas cette version, on dirait plus un hybride de JB

https://www.leboncoin.fr/instruments_de_musique/1051231623.htm?ca=12_s

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...