mistergroovy Posted August 7, 2015 at 07:40 PM Posted August 7, 2015 at 07:40 PM Je ne connaissais pas et je viens de me prendre une bonne grosse claque dans la gueule. Merci pour la découverte... Et la claque. Quote
Funky Chicken Posted December 18, 2015 at 09:21 AM Posted December 18, 2015 at 09:21 AM Hi, Joe Dart vient de donner quelques infos sur ces basses avec Vulfpeck : Thank you! Here's a rundown of the basses I've used with Vulf: My white jazz bass is a 90's mexican-made, with a badass bridge, seymour-duncan antiquity ii pickups, and some old rotosound swing 66 roundwounds. Jack's basses: natural wood bass has a ceramic MM pickup with thomastik flatwounds. p bass jr is stock with labella medium flats. 'Jamerson' p bass is a stock squier with foam mute and labella flats. And we've used a few MusicMan Sterlings and Stingrays. C'est ici pour ceux que ça intéresse : https://www.reddit.com/r/Bass/comments/3x9fmv/ama_hi_im_joe_dart_bassist_in_vulfpeck_ask_me/ Quote
Landscape Posted December 27, 2015 at 10:54 AM Posted December 27, 2015 at 10:54 AM J'aime beaucoup le jeu de ce gars. Merci pour l'info je me posais la question de ses basses. Quote
OscArt Posted October 1, 2018 at 07:04 PM Posted October 1, 2018 at 07:04 PM Ralala Joe Dart fait tellement mal! Quote
Recommended Posts