4rchitec7 Posted May 16, 2012 at 11:41 AM Share Posted May 16, 2012 at 11:41 AM Salut à tous, Je viens de passer toute ma config sous un format rack, alors je me sépare de ce superbe outil en parfait état avec transfo et notice. Incontournable boîte à outils du bassiste : multi-effet, simulateur d'ampli, simulateur de cabinet, equalizer, compresseur, port USB. Le tout très léger et en super état. Voici les caractéristiques pour ceux qui ne connaitraient pas : Line6 Bass PODxt Bass Amp Modeler for Direct Recording 6 Simultaneous Effects. Dedicated compressor 6-band semi-parametric EQ. 28 Modern and Classic Amp Models. 22 Cab & 4 Mic models. Over 50 Stompbox, Synth and Studio Effects w/ Flexible Routing. Full time dedicated 6 band semi-parametric EQ & Compressor storable per-patch. 64 Channel Memories. Deep Editin. Discrete Processed and DI Outputs. Option for Biamp outputs with selectable crossover. Ability to mix in direct signal with modeled signal. Selectable FX Crossover frequency. Built-in Chromatic Tuner. Headphone Out. Full MIDI Support. Bass PODxt Pro adds: Analog Reamping INPUT/OUTPUT connections. Stereo Effects Loop. PHOTO Link to comment Share on other sites More sharing options...
4rchitec7 Posted June 4, 2012 at 07:56 PM Author Share Posted June 4, 2012 at 07:56 PM up Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts